Jaki modem?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 17:02:13 MET

Moze to troche nie na temat na tej grupie, ale nie ma za bardzo gdzie
pytac - lista dyskusyjna modemy_at_ia.pw.edu.pl zdaje sie byc martwa :(.

Niedawno (wreszcie) zalozono mi telefon i przymierzam sie do kupna modemu.
Modem ma byc (oczywiscie ;)) w miare tani, (oczywiscie ;)) dobry i jest
jeszcze jeden warunek: zeby w przyszlosci dalo sie go uzyc na dzierzawce, bo
chce sobie taka zalozyc i zreszta gdyby nie niesmiertelny "brak warunkow
technicznych" to juz bym ja mial... Poza tym preferuje zewnetrzny, chyba ze
roznica w cenie bylaby bardzo znaczaca...

Co byscie mi doradzili? Wiem ze taki np. USR Courier czy Zyxel Omni bylyby
idealne, ale troche drogie... (choc nie wiem, ile one teraz kosztuja, ale
kiedy sprawdzalem ok. rok temu, to to bylo drogo). Jakies inne propozycje?

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl