Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Troj

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:56:21 MET

Dnia 31 Oct 98 o godz. 22:50, smarkacz napisal(a):

> Jeśli u Ciebie to jest możliwe, to sam jeteś temu winien. Więcej,
> nawet na coś takiego zasłużyłeś.
Czy ja powiedzialem, ze *u mnie* jest mozliwe???
Jest mozliwe, to znaczy: istnieje (przynajmniej jeden) taki komputer, na
ktorym to jest mozliwe. Logiki matematycznej nie znasz? ;-)
A tak naprawde, to istnieje takich komputerow znacznie wiecej niz jeden...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl