Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122

Autor: smarkacz (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 00:27:10 MET

on Mon, 02 Nov 1998 21:22:20 GMT, Darius Jack wrote:
> Ok, ok, jest taka ksiazeczka co sie Unix zowie, tam to jest oczywiscie
> dokladniej opisane, chyba jedna jest od O'Reilliego .

Fajnie. A o ssh słyszałeś? Zdaje się że tutaj dość trudno
zalogować co ja robię via 0202122, a przynajmniej sprowadzić to
do postaci w miarę czytelnej. Bo zapisać pakiety przechodzące
przez łącze można, tylko niewiele z tego wynika.

> "Tyle naszej kompetencji, ile w zrodlach naczytamy i swym doswiadczeniem
> podeprzemy" - Jack 1998

O to właśnie chodzi.. aż chce się dodać "Medice, cura te ipsum."

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]