Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: hehe (i_at_dont.have.an.email)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 17:10:50 MET

(...)
> Dla niewtajemniczonych, logi zawieraja wszystkie czynnosci laczacego sie
> z internetem:
> godzine polaczenia z kazdym komputerem, logowanie sie do innego
> komputera, jakie pliki zostaly sciagniete, czyli mowia o tym czy
> laczyles sie z serwerem http://www.costam.com/ i co z niego, kiedy
> sciagnales, co i kiedy na ten serwer wyslales.
>
> Jezeli jestes adminem i laczysz sie przez 0202122 na swoj server.
> To log zawiera zapis wszystkich twoich komend, czynnosci
> administracyjnych na tamtym serwerze itp., itd.

Ale pierdoly kolega opowiada. A jak sobie sciagam panienki to oni tez to
magazynuja? I na czym to trzymaja? Na tasmach?
Maja postawiony stohektarowy magazyn i tam trzymaja te tasmy. Ponadto
maja specjalna komorke ktora zatrudnia 104393 osob zajmujaca sie
archiwizacja i tylko archiwizacja danych.
Jedyne co jest w logu to godzina polaczenia, nadany IP, kiedy polaczenie
zostalo zakonczone. Moze jest tez nr telefonu z ktorego polaczenie
nastapilo ale nie jestem taki pewien bo niektore stare centrale nie
oferuja CID'a a bez tego to goscie z CST musieli by byc mistrzami swiata
zeby taki numer znalezc.

Tomek