Re: Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:53:26 MET

On Mon, 02 Nov 1998 08:01:33 GMT, futszak_at_tpsasux.kom (futszak) wrote:

>a nie mozna odciac calego anonimowego tepenet-u za wyjatkiem
>konkretnanazwa_at_ppp???.miasto.tpsa.pl ????
>ty wejdziesz z domu, a osoba nie znajaca konkretnejnazwy nie i juz.

Postac "konkretnanazwa_at_ppp???.miasto.tpsa.pl" adresu to ja moge miec
mailem albo na newsach. A host z ktorego sie lacze ma adres postaci
"ppp<pseudorandom3digitnumber>.miasto.tpsa.pl". I za kazdym razem inny
numerek sie losuje - odciac da sie zatem na poziomie miasto.tpsa.pl.
Smutne ale prawdziwe - odcinajac
ppp<pseudorandom3digitnumber>.miasto.tpsa.pl odcialbys bogu ducha
winnego czlowieka ktory akurat wylosowal ten modem - i tak samo z
dopuszczaniem.

Darek