Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 15:46:27 MET

On 98.10.31 smarkacz pressed the following keys:

> Hm, Gadzinka chyba wyraźnie napisał że *nie kupuje*.

Dzięki, właśnie dokładnie to chciałem odpisać ;) Jestem w stanie zgodzić
się na takie warunki tylko wtedy, kiedy autor programu nie czerpie zysków z
rozpowszechniania tego programu, tzn. ja otrzymuję go za darmo. Takie
warunki są natomiast nie do zaakceptowania, kiedy za coś płacę. Ja nie
płacę za jakieś urządzenia, tylko za to, że będzie działać zgodnie z
oczekiwaniami. Podobnej solidności wymagam od producentów oprogramowania,
bo dyskietki, czy płyty, za które oni chcą odpowiadać kupię za ułamek tej
ceny.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--