Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Brodek (mbroda_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 17:29:31 MET

I.r. tete napisał(a) w wiadomości: <36383C7C.63DF77D0_at_wytnijto.org.ru>...
>Nic, bo nikt normalny nie wysyła niczego ważnego przez e-mail. Ostatnio
wyśmiali mnie
>w pewnej firmie farmaceutycznej jak im zaproponowałem e-mail....

Znaczy się byli głupi i nie znali się na tzw. nowych technologiach.
Nasłuchali się też niestworzonych rzeczy o wirusach i hakerach.
Przechwycenie e-maila (biorąc pod uwagę etap wysyłania, przetwarzania w
jednej i drugiej firmie, łącza oraz przechowywanie wysyłanego oryginału i
otrzymanej kopii) jest znacznie trudniejsze i bardziej kosztowne niż faksu
czy listu.
Powyższe oczywiście pod warunkiem, że firma nie ma konta na serwerze
konkurencji lub admina przez nich poleconego :-))).

Pozdrówka
Brodek
W sprawach zarządzania ryzykiem i ubezpieczeń zapraszam:
http://riskmanagement.koti.com.pl lub riskm_at_ulgo.koti.com.pl