Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz W. Fedorynski (alojzy_at_usa.net)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 16:53:02 MET

On 30 Oct 1998, Adam Płaszczyca wrote:

> Albo trochę bardziej skomplikowanie, ale skutecznie i dla obu stron do
> zaakceptowania - baza danych TPSA, w której znajdują się numery
> telefonów i skojarzone z nimi losowe nazwy. Ktos dzowniac pod 0202122
> dostaje zawsze swoją nazwę - ale zawsze tą samą. Zaś dzięki temu, że
> była ona wygenerowana losowo to w żaden sposób nie można skojarzyc jej z
> numerem telefonu. Dzięki temu, pan X dalej jest anonimowy (pod

Wystarczy raz skojarzyć (w dowolny sposób, niekoniecznie legalnie) i już
sobie można tę nazwę o kant dupy potłuc. Zupełnie nie wiem, czemu wszyscy
chcą się tak przejmować anonimowością. Chce być anonimowy, niech nie
dzwoni pod 0202122. Niech się dogada z jakimś providerem. Wtedy jest ktoś
odpowiedzialny.

Pozdrawiam,

Alojzy