Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 23:34:52 MET

On Fri, 30 Oct 1998 19:01:55 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.
>
>Pisalem juz z rok temu i potem , jak sciagniecie poczty e-mail przez
>przegladarke moze skasowac dysk twardy.
>
>Na przklad w Netscape to moze dzialac nastepujaco.
>
>Wystarczy ze w Preferences, Helpers zostanie zmieniona obsluga
>plikow exe z Ask User na nic i po prostu sciagniety plik , nawet jako
>zalacznik zostanie wykonany, jak kazdy inny program.

E, to jeszcze nic. Zrób lepiej coś takiego.[*]

1. Stwórz plik run-n-kill.bat o następującej treści:
del %1
2. Następnie ustaw w Netscape, że wszystkie pliki *.exe są przez niego
'Handled'.
3. Uruchom kilka programów (mogą być antywirusowe)
4. Zrestartuj Windows.
5. Zainstaluj ponownie Windows
6. Zainstaluj ponownie kilka programów (mogą być antywirusowe)

Są jeszcze fajniejsze metody, np. plik run-n-kill.bat może formatować dysk,
albo usuwać partycje... może on być domyślną przeglądarką plików np. zip

Tylko co to ma wspólnego z wirusami? Albo z WWW?

Marcin Jagodzinski
(or compatible)

[*] Albo nie. Nie rób.