Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 21:24:32 MET

On 98.10.30 Darius Jack pressed the following keys:

> Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.
>
> Pisalem juz z rok temu i potem , jak sciagniecie poczty e-mail przez
> przegladarke moze skasowac dysk twardy.
>
> Na przklad w Netscape to moze dzialac nastepujaco.
>
> Wystarczy ze w Preferences, Helpers zostanie zmieniona obsluga
> plikow exe z Ask User na nic i po prostu sciagniety plik , nawet jako
> zalacznik zostanie wykonany, jak kazdy inny program.
>
> Inna mozliwosc to uzycie pliku cookies.txt jako batcha i zapisanie przez
> cookies , np. w java skrypcie na sciaganej stronie www zawartosci tego
> [...]

Jak ktoś pozwala obcym osobom uruchamiać programy na swoim komputerze, ze
swoimi uprawnieniami, to sam jest sobie winien. Bez względu na to, czy to
jest javascript, czy java, activex czy native executable. Jak jesteś taki
dobry, to wyślij mi list, który uruchomi cokolwiek na moim komputerze bez
potrzeby ręcznego i świadomego rozpakowania i uruchomienia. Żeby Ci ułatwić
zadanie: mój program pocztowy nazywa się Mutt.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Software is like sex - it's better when it's free.]-[Linus Torvalds]--