Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Troj

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 22:32:18 MET

Dnia 30 Oct 98 o godz. 22:18, Darius Jack napisal(a):

> Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.
>
> Pisalem juz z rok temu i potem , jak sciagniecie poczty e-mail przez
> przegladarke moze skasowac dysk twardy.
Oczywiscie ze to co piszesz jest mozliwe.
Ale nie w taki sposob, jak w tym rzekomym mailu z Microsoftu (a w
rzeczywistosci kolejna mutacja "Good Times"), ktory ostatnio krazy po sieci.
Dostales go i czytales? Bo ja tak, i to co tam jest napisane, to sa bzdury.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl