Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:05:05 MET

futszak <futszak_at_tpsasux.kom> napisał(a) w artykule
: >Krzysztof Halasa
: >Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: cha, cha, widze ze sie odezwal ten, kto nigdy nie czyta cudzej
: korespondencji :-)

To to jeszcze nic.
U mnie w instytucie, administrator stwierdził jednosznacznie, że nie ma i
nie będzie kont dla studentów (twierdzi, że wiecej niż 50 kont za bardzo
obiąży jego serwer - Silicon Graphics). Każdy się domyślił dlaczago. Przy
takiej ilości korespondencji naprawdę trudno nadążyć z czytaniem.

Kiedyś na moje pytanie jakim prawem czyta cudzą pocztę powiedział:
bo jestem administratorem.

Innym razem napisałem do kolegi list. Kolega (również z tego instytutu)
listu nie dostał, za to ja po dwóch dniach dostałem odpowiedź od admina, w
której ten sprawdził mi interpunkcję.

Po drugiej stronie ulicy w gamchu głównym każdy może mieć skrzynkę (również
student) ale co serwer to obyczaj.

Dodatkowo istnieją providzerzy, którzy udostępniają darmowe konta.

Piotrek