Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Karol (amkg_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 12:07:29 MET

Janusz Sklorz napisał(a) w wiadomości: <363813E1.2CDB03BF_at_priv.onet.pl>...

>Nie. W BOK podaja Ci adres.

>Natomiast jak podasz numer telefonu to nie podadza Ci abonenta. I tyle.
>W przeciwnym wypadku ksiazki telefoniczne bylyby dwuczesciowe. Wedlug
>abonenta i wedlug numeru telefonu.
>--
>
>Pozdrowionka
>
> Janusz

1. Czy ktos sie przekopal przez ustawe o ochronie danych osobowych?
Jezeli tak, to mam watpliowsci:
a) czy jest przepis ktory zabrania podac do kogo nalezy numer telefonu
(niezastrzezony)?
b) czym rozni sie podanie (przez BOK) numeru telefonu jezeli znam nazwisko,
od sytuacji odwrotnej?

2. Dlaczego ksiazki nie moga byc dwuczesciowe. W obecnych jak sie uprzec to
mozna znalezc i po numerze, tylko dlugo trwa. Z komputerowa wersji nie
mialem kontaktu.
Jaka wiec jest to ochrona danych osobowych, jezeli wszystkie informacje o
mnie moga byc w ksiazce, a jest to tylko kwestia prezentacji (alfabetycznie
czy po numerach).

Karol