Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowos

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 16:17:57 MET

On 26 Oct 98 14:05:45 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>W te strone? Tzn. ze podajesz numer a oni podaja nazwisko?
>To miales wybitne szczescie - ja nigdy nie pamietam, zeby 913 udzielilo
>informacji w tym kierunku. W odwrotnym, owszem - to samo zreszta robi ksiazka
>telefoniczna.

Za kazdym razem i w dowolna strone - podaje numer dostaje nazwisko,
podaje numer - dostaje adres, podaje adres (bez nazwiska - dostaje
numer (no, ostatnio dostalem informacje - numer zastrzezony...).
Czy aby napewno korzystales ostatnio z 913? Kiedys nie podawali z
prostej przyczyny - wyszukaj nazwisko abonenta w ksiazce telefonicznej
na podstawie numeru. Ale od jakiegos czasu panienki na 913 nie slinia
paluszkow i nie kartkuja ksiazki telefonicznej - komputery im dali a
te szukaja w dowolna strone...)

Darek