Re: Organizacje i izby

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 15:04:41 MET

Dnia 26 Oct 98 o godz. 14:19, Grzegorz BRZESKI napisal(a):

> Jak widze powtarzasz to co ktos napisal, a ten ktos to usluszal od kogos
> innego, ktory z koleji otrzymal wiadomosci przetworzone od kogos innego.
Juz mi raz odpowiadales w tej sprawie - po co odpowiadasz drugi raz?
A czy te dyrektywy UE itp. na ktore sie powolujesz, sa dostepne na sieci?
Jezeli tak, to rzuc jakiegos konkretnego urla... Jezeli nie, to ciekawy
jestem, jak mam do nich dotrzec...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl