Re: Brak wolnych IP - bylo: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 14:15:57 MET DST

Wojtek Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:
> chyba nie ma

Z prostej przyczyny: IPv6 jest jeszcze ciągle opracowywane. Wystarczy
zajrzeć do internet-drafts. Nie wystarczy sama specyfikacja nowego IP
(która jest już chyba gotowa jako RFC) - potrzebne są jeszcze standardy
współpracy tego IP z protokołami wyższych oraz niższych warstw i o ile
widzę na tym się teraz koncetrują prace.

> Najlepsze zrodlo informacji to http://www.6bone.net

Warto też zajrzeć na http://www.6bone.pl/
W tej chwili polskie 6bone składa się z kilkunastu węzłów połączonych
statycznie lub przez BGP4+.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/