Re: Brak wolnych IP - bylo: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 11:59:39 MET DST

Wojtek Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote in message
36304B7F.B214AEDA_at_cst.tpsa.pl...

>Gdzie jest wprowadzany IPv6? Nie mowie tu oczywiscie o akademickich
rozwiazaniach.
>Czy np Cisco przedstawilo powazna implementacje tego protokolu w
swoich routerach.
>Jakies pol roku temu podchodzili do tej idei z przymruzeniem oka.

Hmm, a tak w ogole to czy istnieje specyfikacja IPv6, ktora jest
zatwierdzonym standardem przemyslowym?
Bede wdzieczny za wskazanie urla, jesli juz cos takiego jest.
Oczywiscie jest wiele RFC na ten temat i nie o to mi chodzi.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl    http://www.qdnet.pl/~mgb/