Re: Działający sposób na spamerów

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 09:27:45 MET DST

Michal Szokolo wrote:

>Proponuje podać zupełnie realny adres... najbliższej komendy policji.
>Nie dość, że się lama wykosztuje to jeszcze może mieć wizytę "klientów".

Chyba _jeszcze_ lepiej podać adres BSA..
Ale to sposób tylko na określoną - dość wąską - grupę spamu. Mam konto
na serwerze w firmie w USA i ilość spamu jaką stamtąd dostaje po prostu
przechodzi wszelkie granice. (wiem, wiem - admin tam się leni).

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.