Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 11:17:15 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Chodzi mi o to, ze mozecie sprawdzic z ilu roznych telefonow dzwoniono
> na na wasze numery dostepowe i juz jest pierwsze dolne oszacowanie.
> Pytanie ile ludzi srednio korzysta z jednego numeru telefonicznego w
> celu polaczenia z Internetem pozostanie wprawdzie bez odpowiedzi, ale
> trudno.

Nie sadze, by srednio ta liczba (osob na telefon) przekroczyla 2, bo
jednak wiekszosc dzwoniacych to ludzie z domow, gdzie raczej jedna osoba
korzysta z Internetu.

Bylalby to abrdzo cenna informacja i na pewno niezly chwyt marketingowy
dla TPSA: "Dzieki nam z Internetu korzysta 1 mln osob", wiec moze warto
to zrobic?

Jaroslaw Zielinski