Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 11:59:17 MET DST

Miroslaw Jaworski <mjaw_at_atom.pl> writes:

> Majac konto gdzie indziej i tak dzwonisz. Co za roznica na jaki numer.
> I tak tepsa na tym zarobi.

Wcale nie. Np ja mam konto i w pracy, i w instytucie, i jeszcze gdzies
i gdyby nie tepsa nie kupilbym modemu bo po co mam placic providerowi
za sciaganie poczty z pracy ? Dialupa na zadnym z tych komputerow nie
ma (tzn sa ale najwyzej terminalowe).

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/