Re: TPSA i promocja Internetu (bylo: WP na billboardach)

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 14:43:51 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl>:

> Dlaczego za wyjatkiem roamingu?
> Przeciez TPSA jest jedna, a serwery dostepowe do 0202122 sa centralnie
> zarzadzane. Czy to problem zrobic jedna baze kont???
> Co do nakladu organizacyjnego, to of course.

bo mi sie wydawalo, ze chodzilo o to, zeby byl abonament wiazacy
sie z konkretnym numerem tel. abonenta i pozwalajacy z tego numeru
laczyc sie na numer dostepowy i w ten sposob identyfikujacy dzwoniacego.

ale moze faktycznie zamiast tego moznaby zrobic osobne konta dla abonentow,
tylko wtedy to traci ten charakter co teraz i zaczyna byc po prostu
duzym dialup providerem, cos jak netcom tylko bez uslug...

w sumie jak tpsa wprowadzalo konto ppp i haslo ppp. to pewnie
z mysla o tym, zeby w przyszlosci robic konta indywidualne ?
(bo inaczej po co ciagle podawac to 'ppp' ?)

no nie wiem - mam jakies mieszane uczucia...
chociaz sam bym pewnie z takiej uslugi korzystal, ale chyba od razu
stracilaby powszechny charakter :-(
(no bo trzeba podpisac umowe etc., wiec nie mozna sobie zadzwonic do internetu
ot tak, raz - kiedy przyjdzie ochota)

--w