Re: Brak wolnych IP - bylo: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 15:43:11 MET DST

> My obsługujemy. Przez ostatnie 10 miesięcy tylko dwóch klientów
>miało problem ze starymi przeglądarkami. Więc po co?

Ja swego czasu tez mialem wszystko na jedynym ip... Jednak zgloszen
problemow mialem duzo wiecej... Szczegolnie chodzilo o IE 2.0 i fakt ze
takie serwisy zle indeksowal Netoskop (twierdzil ze w domenie lienta
znajduje sie nasze WWW).

No i byla kwestia nie zrealizowania wirtualnych kont anonymous FTP | POP3...

Steve