Re: TPSA i promocja Internetu (bylo: WP na billboardach)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 16:37:34 MET DST

Wojtek Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> writes:

> Recepta na to jest wprowadzenie platnego abonamentu, ale to dopiero
> by bylo ...

Aha. Mnie tam TPNet pasi, tylko żeby jeszcze były sensowne bramki do
NASK.. ciągle zrywa połączenie i ściąganie poczty (w moim przypadku z
torunia do torunia) jest kłopotliwe.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/