Re: TPSA i promocja Internetu (bylo: WP na billboardach)

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 10:55:07 MET DST

14 Oct 1998 08:35:41 GMT, Wojtek Sylwestrzak na pl.comp.www napisał:
>Gdy opowiadam kolegom z zagranicy, ze w calej Polsce kazdy kto ma komputer
>z modemem moze bez wiekszych przeszkod dostac sie do Internetu,
>to najpierw patrza na mnie z niedowierzaniem, a potem z zazdroscia.
Natomiast ja widząc niedowierzanie moich szefów z Węgier, gdy słyszą, że
o połączeniu do TEN34/155 przez najbliższy rok nie ma co marzyć nie wiem co
lepsze: powszechny, wąski (jeśłi chodzi o przepustowość w świat)
dostęp czy dostęp dla tych którym jakoś zależy i w miarę nie zapchane
łącza...

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/