Re: Malo kto Linuxa

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 16:26:02 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:
> [...]
> Rozumiem idee Linuxa jakim jest teraz, natomiast nie bardzo mozna go
> porownywac z Windows, jakimi sa teraz. Wszystkie te odpowiedzi, ktorych
> udzieliles, sa teoretycznie prawdziwe rowniez w przypadku Windows.
> Praktycznie - realizacje sa krytykowane. Sadze, ze wiekszosc krytyki
> wynika wlasnie ze skali, a procent tych zdarzen wcale nie jest
> specjalnie w przypadku Windows wiekszy niz w przypadku Linuxa.

To zależy jakie masz dane porównawcze. Ty nie używasz Linuxa i Windows -
ja używam przez większość czasu Linuxa, ale czasem sięgam po Windows, co
prawda te ostatnie używam mniej niż 2-3% czasu. I faktem jest, że Linuks
"zawisł mi" ostatni raz... hmm, nawet nie pamiętam. Natomiast mimo tak
rzadkiej pracy i mimo, że nie instaluje w windows setek nowych
programów, to doskonale pamiętam jak mi np. padły w zeszłym tygodniu.

Myślisz, że jak Linuks będzie miał więcej użytkowników to zacznie padać
częściej niż winda?

Nie potrzeba 50 milionów userów, żeby porównać dwa systemy na własnym
podwórku. Howgh.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND