beta - alfa - PR (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 12:44:31 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> To naprawdę nie nasza wina, że pewna firma uparła się stawiać
> na głowie niejedne zasady/reguły...

Nie-jedna, po prostu taki sie zrobil zwyczaj. Moj aktualny newsreader to
niby Mozilla 4.5b2 [en] (Win98; I) ale handlowo to sie nazywa Netscape
Communicator PR2. Nikt nie zareczy, ze w PR3 albo w wersji ostatecznej
nie bedzie jakis nowych mozliwosci, dobrze ze choc ze starych nie
rezygnuja (z wyjatkiem kanalow, ktore w 4.5 ukryto gdzies gleboko).
Mowiac szczerze, nie wiem dlaczego firmy uparly nazywac sie wersje alfa
wersjami beta, bo jedno i drugie brzmi rownie tajemniczo dla zwyklych
uzytkownikow.

Wersja PR2 od PR1 Netscape tez sie czyms rozni, juz nie pamietam czym,
ale chyba wlasnie funkcjami odczytywania poczty/grup (interfejsem). Dla
mnie jest to pierwsza wersja 4.x, ktora przekonala mnie do rezygnacji z
Netscape 3.x jako podstawowego programu do WWW/poczty/grup.

Jaroslaw Zielinski