Posiedzenie Sejmu - na pozor nie na temat

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 10:34:05 MET DST

Czesc,

Jutro jest posiedzenie Sejmu od rana. I przygotowalem testowa transmisje
video na zywo. Ja wiem ze to troszke nie na temat ale nowosci Internetowe
zawsze oglaszalem na POLIPie. Wiec bedzie od 9.00 i bedzie to RealAudio
(smieszna nazwa bo chodzi o video ale tak sie firma nazywa). Trzeba bedzie
poszukac w http://www.sejm.gov.pl i dalej "prace Sejmu" a tam juz powinno
byc oprocz audio dodatkowo video.

Marek Pokulniewicz