Re: Oplaty za internet.

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 22:11:32 MET DST

Artur Grzymala wrote:
>: To, że za domeny sprzed 4 lutego to jest ţamanie umowy -- wtedy w
>: regulaminie pojawiţa się zapowiedź, że warunki finansowe mogą się zmienić.
>Zgadza sie.
>
>: (prawo państwowe nie może dziaţać wstecz, rejestracja domeny to tylko
>: umowa cywilno-prawna).
>Umowa cywilno-prawna, ktora NASK wedlug slow jego dyrektora zerwie, bo mu
>wolno. I tak wszyscy mu moga conajwyzej NASKoczyc.

Moim zdaniem to chyba świetna metoda rozwiązania problemu - serio.
Niech NASK zerwie umowę z PSE na - no właśnie - na co? Nasza domena
(a właściwie dwie - pse.pl i waw.pse.pl) zostały zarejestrowane w roku
1995. Nie przypomianam sobie żebym miał z NASK jakąś umowe o rejestracji
domeny ani żadnej faktury za tę usługę (mogę sie mylić).
Jeśli NASK zerwie umowy z innymi, ja zgłaszam akces do obsługi domen
własnymi siłami - kto następny? Bo panowie - gadamy o tym, że NIC, że
SPUI i inne od dawna i co? I NASKakują..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.