Re: domeny nie na sprzedaz?

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 16:08:24 MET DST

On 98.10.07 Sergiusz Pawlowicz pressed the following keys:

> bo czytalem wiele razy, ze (rowniez ty) sprzedaz domen to zbrodnia.
> jestem ciekawy - dlaczego.

Widzisz tylko to co chcesz, ale to już wiem od dawna. Wszyscy tutaj po
prostu mają dziką radochę, kiedy czytają o tym, jak ktoś oferuje domeny do
sprzedaży i wścieka się, kiedy ktoś to nazywa sprzedażą. Trochę mniej mają
powodów do radości, kiedy ten ktoś nie chce zaprzestać swoich wywodów,
nawet kiedy się go o to prosi.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--