Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:07:41 MET DST

"Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> writes:

> MS juz prawie to zrobil, skutek taki, ze nic nie mozna od nich sciagnac ze
> wzgledu na zapchane lacza do USA. Przekonaj TP SA, wasze lacze bylo
> "naprawiane" blisko ROK.

To niezupelnie tak, np. ja osiagam bardzo ladne transfery z USA
(rzedu nawet np. 80% max przepustowosci mojego lacza). Tyle ze takie
transfery osiagam z innymi niz *.microsoft.com maszynami. Sciagniecie
czegokolwiek z MS - szczegolnie wiekszego - graniczy z cudem - mimo, ze
podobno MS ma iles_tam linii T3, i iles_tam serwerow WWW. Dziwne, bo
wyglada na to, ze rzeczywiscie lacze Internet-MS nie jest calkowicie
obciazone.

Podobnie jest zreszta z innymi serwerami opartymi o Windows NT.

--
Krzysztof Halasa