Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 17:15:39 MET DST

On 98.10.05 Krzysztof Halasa pressed the following keys:

> Tylko zeby nie bylo tak jak teraz - ze ja produktow MS nie potrzebuje,
> ale placic im musze. A bo Windows 95 (lub NT) w cenie komputera, a bo
> ministerstwo podpisalo kontrakt z MS na dostawe oprogramowania dla
> m.in. _mnie_, itd.

I o to właśnie mi chodziło, kiedy pisałem o tym, że jeśli rząd chce pomóc,
to niech nie przeszkadza. Dostawcę komputera możesz sobie wybrać sam i bez
problemu możesz kupić sobie komputer bez windowsów. Trudniej natomiast jest
znaleźć kraj, w którym rząd (a czasami nawet kościół ;) nie uszczęśliwia
nas kupując nam windowsy... Głównym zadaniem rządu jest nieprzeszkadzanie
obywatelom.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--