Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 17:46:27 MET DST

Dnia 5 Oct 98 o godz. 17:39, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> Przede wszystkim nie ma czegos takiego jak "polska terminologia
> internetowa" oficjalnie, sa rozne stanowiska roznych ludzi zajmujacych
> sie Internetem. Mozna ja dopiero stworzyc.
No bez przegiec. Pewne okreslenia sa juz utrwalone i mozna powiedziec, ze
powszechne - np. poczta elektroniczna, albo WWW (wlasnie WWW, a nie "siec
Web" !!!)
Dobra - inaczej. Czy ktokolwiek w Polsce uzywa takiego okreslenia (chodzi mi
rzecz jasna o "siec Web" i takie podobne...) ? (oczywiscie poza tymi, ktorzy
sie go nauczyli wlasnie z IE4...)
Czy to jest w ogole podobne do polskiego jezyka?
Co do tego, skad sie biora tlumaczenia w produktach Microsoftu, to ostatnio
byl ciekawy post na pl.comp.tlumaczenia... To wszystko wymysla taki jeden pan
polskiego pochodzenia mieszkajacy w Irlandii, a MS patrzy w niego jak w
swiety obraz...

> Chcesz wraz z Pawlem Wimmerem
> zapoczatkowac komitet organizacyjny?
Chetnie, tylko nie wiem czy czasowo wydole...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl