(Fwd) Re: Lokalizacja programow interneto

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 17:29:18 MET DST

Forwarded message:
From: Self <INF/RAJ>
To: Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>
Subject: Re: Lokalizacja programow internetowych
Date: Mon, 5 Oct 1998 17:20:11 +0200

Dnia 5 Oct 98 o godz. 7:56, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> A ja uwazam, ze lepiej cos zrobic, niz nic nie robic. Bo to, czy program
> jest dobrze czy zle przetlumaczony, jest w duzym stopniu sprawa
> subiektywna: w przypadku pakietu Internet Explorera ja mam zastrzezenia
> do paru terminow, takich jak witryna; sa tacy, ktorym ta witryna sie
> podoba. Nie przeszkadza to jednak korzystac z 90 procent tlumaczenia
> wielu ludziom, ktorzy dzieki temu moga lepiej wykorzystac program,
> niekoniecznie znajac angielski.
Patrzcie, do witryny masz zastrzezenia... Pozwole sobie przypomniec, ze w
poprzedniej wersji IE bylo "miejsce internetowe" i chyba dopiero fakt
powszechnego uzywania terminu "witryna" przez uzytkownikow (wczesniej, niz
pojawil sie on w IE - AFAIR, "witryne" wymyslil bodajze Marek Car) sklonil MS
do zmiany tego w IE 4.
A poza tym, witryna cie razi, a "siec Web", ktorej w IE4 i W98 jest pelno,
nie? A zwlaszcza taki kwiatek: "Wyswietl pulpit Active Desktop jako strone
sieci Web"???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl