Re: Informatycy w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 15:33:10 MET DST

Jan Rychter wrote:

> Pole References bynajmniej nie musi zawierać pól message-id wszystkich
> postingów w wątku.

Jasne, to dlaczego w takim razie dyskutujac z nie-Arturem-Grzymala widze
caly watek, a gdy Artur Grzymala sie wlacza, to nagle watek znacznie sie
skraca? Chcialbym to zrozumiec, na przyklad odwolujac sie do
dokumentacji technicznej programu, ktory uzywa Artur Grzymala, ale ani w
jego psotingu nie moge znalezc nazyw programu, ani sam Artur Grzymala
nie raczy go podac. Wedlug mnie jest to utrudnienie. Rozumiem cel -
masksymalne utajnienie informacji o Artule Grzymale i jego projektach
takich jak CO, ale dlaczego to musi odbijac sie na dyskusji?

Jaroslaw Zielinski

PS. Specjalnie zmienilem program, by sprawdzic, czy nie mam omamow.