Re: Rozwoj Internetu a kanaly

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 00:48:19 MET DST

: Kanaly informacyjne nie narodzily sie w IE4. Wczesniej stosowal je i
: stosuje dalej Pointcast, laczenie z wtlaczaniem reklam, a takze
: kilkanascie innych firm.
Czy twierdzilem, ze narodzily sie w IE4? Dla mnie byla to proba wykorzystania
"push technology" (czy jakos tak), ktore mialo byc pomocne w zarzadzaniu
oprogramowaniem na stacjach klienckich z komputera administratora. W wydaniu
ms bylo to kolejne wykorzystanie cudzego pomyslu.

: "Pasek kanalow" jest elementem marketingu Microsoftu, ktory mozna
: ominac, jak widac ty na tym skonczyles, co swiadczy dobrze o marketingu
: Microsoftu - po co ci wiecej informacji, skoro uwazasz, ze Microsoft juz
: ci wszystko powiedzial?
Napisalem juz wczesniej, ze nie uzywam w95. Rzeczywiscie pasek kanalow
i znajdujace sie na nim rzeczu wystarczyly mi, co zle swiadczy o dziale
marketingu ms.

: Kazdy srednio rozgarniety czlowiek moze znalezc
: w polskim Internecie spis polskich kanalow (zwlaszcza jak czyta PC
: kurier...).
Rzadko sie nudze, ale przeglad prasy komputerowej zawsze dostarczal mi
niezapomnianych wrazen ;).

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. My tu gadu gadu, a tam nastepny monopolista lamie prawo:
    "DNS: utrzymanie domen (fwd)" <UOuR1.4045$1f.1000906_at_news.tpnet.pl>