Re: CD-ROMy i Internet a "Practice Effect"

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 23:29:56 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> Hm, to znaczy, ze im wiecej bede sciagal przez telefon z Internetu, to
> tym szybsze bede mial polaczenie i tym mniej bede za nie placil?

chodzilo mi raczej o to, ze im wiecej ludzi bedzie 'sciagalo z Internetu'
zamiast kupowac wydawnictwa z CDROM-ami, tym szybszy bedzie wymuszony
rozwoj Internetu i tym tanszy bedzie w efekcie do niego dostep takze
dla Ciebie.

(a przy okazji zaszczedzi sie kilka drzewek na czasopismach, ktore w koncu
 i tak wyladowalyby w koszu na smieci :-) )

--w