Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 20:28:33 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Większość zasuwa na unixach wszelkiej maści.

A mozesz podac zrodlo takiego badania?

> Mówiąc o zastosowaniach w sektorze komercyjnych miałem na myśli nieco większe rozwiązania niż
> sklepy... Raczej banki czy instytucje finansowe.

Jesli mowimy o bankowosci internetowej, to zobaczymy za rok-dwa, jaki
procent polskich bankow internetowych beda stanowily rozwiazania na
Internet Finance Server Toolkit (Marble). Dzis o ile sobie przypominam,
nie ma zbyt wielu dzialajacych internetowych uslug bankowych czy innych
finansowych w Polsce.

Jaroslaw Zielinski