Re: Polska w Internecie

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 15:17:22 MET DST

Jaroslaw Zielinski na pl.listserv.polip napisał:

>To znow nie swiadczy o tym, ze nie moga zawierac glosu w sprawach
>polskiego Internetu.

Stop. Ja nie neguję prawa uczestniczenia MS w czymkolwiek.
Niech sobie chodzą gdzie chcą. Do MS (poza tym że klnę na usterki w
ich oprogramowaniu -- ale nie o tym mowa -- JA nic nie mam).
Chodzi raczej o organizatorów spotkania. I IMHO zapraszanie tylko jednego,
i to dominującego na części rynku producenta na spotkania w komisjach
sejmowych i w MŁ jest nie w porządku. Należałoby choćby dla pozorów
zaprosić jeszcze kogoś.

>Hm, jestes absolutnie pewien, ze wiesz o czym piszesz w sprawie tej
>dzialalnosci swietej pamieci Digitala oraz HP i IBM na rynku polskim?

Nie jestem. Co nie zmienia mojego zdania, że zaproszenie (z producentów
oprogramowania) tylko MS jest błędem.

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/