Re: Konkrety: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 14:23:13 MET DST

: O ile wiem, w przypadku innych miast wciaz podszywasz sie pod nie.
Dzien dobry, jestem Warszawa :)))). Niestety nie mozesz dyskutowac,
bo nie wiesz jak wyglada struktura dns. Nie zarzadzam zadna domena miejska.
Wiekszoscia zarzadza NASK. Czyzbys insynuowal, ze poza niekompetencja
w administracji domena .pl firma ta podszywa sie rowniez pod miasta ?!

: Kto to powiedzial, ze klamstwo powiedziane 1000 razy staje sie prawda?
: Ciekawe po ilu razach sam autor zaczyna w nie wierzyc?
Mysle, ze w przypadku instytucji panstwowych jaka jest NASK wystarczy
jednokrotne powtorzenie, po ktorym wszystko dzieje sie w imie dobra
spolecznego.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Myslalem, ze skonczylismy wymiane postow w tym watku.