Re: Plagiat na www! (i to nie jeden)

Autor: Andrzej Mikosz (amikosz_at_info.com.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 11:57:40 MET DST

On Wed, 30 Sep 1998, Steven Jurczyk wrote:

> http://www.logic.pl/logic/index.htm
>
> Znalazlem tam dokladne duplikaty naszych stron - z informacjami o firmie, o
> ofercie... uslugach.. nawet pomoc techniczna byla wzieta z home.pl...Jezeli
> ktos nie wierzy to neich porowna strone http://www.logic.pl/logic/index.htm
> a takze http://www.logic.pl/logic/index-5.htm z odpowiednimi stronami na
> home.pl... z ciekawostek dodam ze np. na stronie
> http://www.logic.pl/logic/html.htm znalazlem cos takiego:
>
> "HomeNet oferuje także następujące skrypty CGI "
>
> Autor nawet nie pozamienial nazwy firmy na swoja...

> [...]
Obowiazuje.
Jezeli skopiowali doklanie to, co zawarliscie na stronah home.pl, to
mozecie ich scigac. Jest to zarowno delikt prawa cywilnego -
odszkodowanie, jak i przestepstwo w rozumieniu prawa karnego - grzywna +
kara pozbawienia lub ograniczenia wolnosci.
Ja bym radzil powalczyc, bo rzeczywiscie przekroczyli granice p...odlosci.
Pozdrawiam
Andrzej M