Czy to bezpieczny test problemu Y2K?

Autor: Tomasz Hołdys (holdys_at_przekaz.com.pl)
Data: Mon 28 Sep 1998 - 21:41:56 MET DST

Firma "Y2K Polska" sp. z o.o. (strona domowa: http://www.y2k.com.pl ),
na ktora powolala sie "Gazeta Wyborcza" w sobotnim artykule,
proponuje (na stronie http://www.y2k.com.pl/text_komputery.html )
przeprowadzenie testu odpornosci PC-ta na problem 'roku 2000';

przestawic date systemowa na 31-12-1999 godz. 23.59,
wylaczyc komputer, poczekac dwie minuty i wlaczyc ponownie.
Jesli nic sie nie p... opsuje, mam sie nie martwic rokiem 2000.
Tylko nic nie pisza, co mam zrobic, jesli sie p... opsuje.

Moje pytanie - czy to jest bezpieczny test?
Czy nawet jesli aplikacje zwariuja, bede mogl ponownie przestawic date,
bez koniecznosci ponownego instalowania systemu?
Poslalem dzis rano e-mail'a do "Y2K Polska" z tym pytaniem i prosba
o szybka odpowiedz, ale cisza glucha, a po artykule w "Wyborczej"
obawiam sie, ze zaniepokojeni ludzie zaczna takie testy przeprowadzac.

Wobec grozy odmalowanej w "Wyborczej" pozwalam sobie polecic
przewodnik po swiatowych stronach WWW o problemie 'rok 2000'
http://www.przekaz.com.pl

--
Pozdrawiam
Tomasz Hołdys