Re: MirNET

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 22:38:04 MET DST

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl>:

> Z tego co słyszałem, POL34 zamierza kiedyś podłączyć się
> do TEN34.

Ale zdaje sie, ze TEN-34 mialo sie skonczyc w 1998 roku ?
chyba, ze zdobyli jakies dalsze fundusze - stad moje pytanie
wlasnie, bo ostatnio tego nie sledze.

> Ale ze względu na monopol TPSA w połączeniach
> międzynarodowych, szybko to nie nastąpi. :-( Więc może

chyba nie calkiem o to chodzi, bo warunkiem przylaczenia
do POL-34 byl udzial lokalnego telco w danym kraju,
czyli w przypadku Polski - TPSA

> TPSA sama się podłączy? Nie wiadomo. Łącze jest ponoć
> droższe niż do Stanów.

No i jeszcze byl warunek, ze jakas tam czesc kosztow przylaczenia
(chyba 50% - nie pamietam) miala byc sfinansowana przez rzad
danego kraju, a poniewaz polski rzad nie mial takiego programu,
to sie TPSA nie przylaczylo.

No a to, ze ceny lacz w Europie sa drozsze niz do stanow, to chyba
akurat nic dziwnego :-(

--w