Re: 45 mbit/s do usa

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 22:06:45 MET DST

Leszek A. Szczepanowski napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Tzn. mnie to sie tez wydalo nieprawdopodobne, ale takie
>informacje uzyskalem od kolegi ktory w TPSA ma kupe
>znajomych. Chyba ze ci znajomi chca zmienic image firmy
>wypuszczajac takie kwiatki :) Ale chyba dziala to w druga
>strone nizby zamierzali... Poza tym, przy predkosci linku o
>jakiej mowimy, wartosci pingow juz po drugiej stronie lacza
>powinny wynosic circa about :) 50 ms czy cos kolo tego...

W zadnym wypadku. Pingi moga byc mniejsze ale tylko
kosmetycznie. Czy jak masz lacze satelitarne
2 gigabitynasekunde to ping powinien byc mniejszy niz
milisekunda? Otoz nie -- bedzie conajmniej 270 milisekund
na sama trase na orbite geostacjonarna i spowrotem.
Dodac troche na dlugosc paketu, urzadzenia itp.

W kablu podmorskim sygnal biegnie duzo wolniej niz
w prozni - i ping ok 70 ms do USA to jest minimum fizyczne.