(offtopic) Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Jakub Martynski (Jakub.Martynski_at_spam.is.lame.org)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 12:46:22 MET DST

/ Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> napisał(a):
> Przypomnij mi swoje posty w tej dyskusji, nie moge ich znalezc.
Czy żeby oddychnąć z ulgą, muszę wdawać się w tę całą awanturę?
Nie czepiaj się, to była *luźna* uwaga, nie próbowałem wdawać się z
Toba w żadną dyskusję - po tym co widzę nie ma to najmniejszego sensu.
A po drugie od kiedy to na polip pisze się tylko i wyłącznie posty
związane z dyskusją z Tobą? Czy nie przesadzasz troszkę? Zalatuje mi to
cenzurą.. (uwaga.. temat do następnego felietonu: A. Grzymala a
cenzura w Internecie).

Z mojej strony EOT.

ps. w sumie to czemu ja tego wątku nie mam w score-file'u.. :-P
ps2. przepraszam wszyskich za offtopic..

Pozdrowienia,
         Kuba.

--
O łotrze stary, stary łotrze,