Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 18:20:04 MET DST

Artur Grzymala wrote:
>Wracamy do kwestii prawnych zwiazanych z adresami:
>lodz.pdi.net,
>Walbrzych-gw3-e0.nask.pl,
>Lowicz-gw-s0.nask.pl,
>Krakow-FR-10.nask.pl itd.?
>
>Z twojej zony:
>
>poczta.pse.pl 345600 IN A 194.92.3.11
>
>Widzisz jakies problemy, bo ja nie.

Widzę że masz wysoką gorączkę, skoro używasz jako argument w dyskusji
o domenach nazwy hosta, który w firmie PSE SA obsługuje pocztę elektroniczną
i działa na potrzeby tej firmy. Jak miałem go nazwać twoim zdaniem?
Tudzież wcześniejsze przykłady - 3 z 4 to nazwy interfejsów routerów/gateway
jak widać z nazwy. Chyba że ktoś opatentował (CO?) nazwy miast - w takim razie
proponuję zawiadomić burmistrzów i rady miejskie, że muszą szybko nazwy
zmieniać. -)

>: : Szkoda, ze "ten adres nie istnieje"
>: Czyżby?
>Jak juz pisalem, sam go stworzyles swoim pytaniem. W mojej konfiguracji
>named nie ma czegos takiego:
>$ grep kolej named/*
>$

Może to głupie ale mało kogokolwiek obchodzą szczegóły techniczne
czyjejś konfiguracji, za to istotne są efekty tejże konfiguracji.
Znowu używasz argumentów mojej córki z czasów jej przedszkolnej edukacji.
Propozycja byś zabrał swoje zabawki i się wyniósł do domeny '.to'
bardzo przystaje do tego poziomu.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.