Re: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 23 Sep 1998 - 14:53:51 MET DST

: Zlamal 12 punkt regulaminu NASK
:
: "Abonent może zgţosić do rejestracji jedynie taką nazwę, do której używania ma: prawo. "
Pomijajac maslanosc punktu 12.

Prosze o dowod, ze nie mam prawa uzywac ciagu liter "www", jezeli nie sprawi
to problemu, prosze zalaczyc dowod, ze firma, z ktora jest Pan zwiazany
nie ma prawa uzywac ciagu "gazeta".

Roznice miedzy zastosowaniem domen zawierajacych slowa potoczne sa
nastepujace:

Centrum oprogramowania zarejestrowalo je, zeby udostepnic je publicznie
umozliwiajac rejestracje poddomen. Gazeta Wyborcza uzywa domeny "gazeta.pl"
do wlasnych celow; glownie do zarabiania na udostepnianym tam archiwum.
Skoro juz jestem przy archiwum, prosze zweryfikowac baze adresow urzedow
panstwowych wykorzystywana w rozsylanej poczta reklamie tej uslugi. Urzad
miast Kobylka miesci sie w miescie Kobylka, a nie na al. Krakowskiej w
Warszawie. Weryfikacja zapobiegnie wysylaniu reklam w kilku kopiach na
ten sam adres i byc moze obnizy koszty uslugi.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Sluze pomoca w rozwiazaniu problemow technicznych zwiazanych z systemem
    nazw w internecie