Re: Sondaz

Autor: Maciek Dobrzański (macko_at_pds.net.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 19:45:57 MET DST

Grzegorz Bolek napisał(a) w wiadomości:
<36075914.9624135D_at_zt.krakow.tpsa.pl>...

>Ile szanowne grono internautow byłoby skłone dać za
>stały nielimitowany dostęp 115kb/s + możliwość korzystania z telefonu.
>Oferta głównie dla ludzi korzystających z 020.
>Chyba że jakieś firmy były by chętne.
>Prosiłbym do jakieś kwoty (tylko realne na warunki polskie a nie pobożne
>życzenia czy porównania ze stanami)
>pozdrawiam

Poniewaz moje rachunki za telefon sa rzedu 200-350 zl (i raczej nie mozliwe
jest przejscie ponizej tej granicy), to kazda kwota ponizej w okolicach 200
zl jest do przyjecia. Nie sadze jednak aby srednia rachunkow za 020 byla az
tak wysoka. Ponizej 150zl bralbym z pocalowaniem reki. A na jakiej zasadzie
mialo by dzialac laczenie sie z internetem w ten sposob? I ewentualnie w
jakich miastach takie cos moglo by wystartowac (po adresie sadzac, Krakow
bylby tym objety tak?)?

--
Bye,
Macko