Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 08:55:49 MET DST

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl>:

> Kiedyś w stanie totalneg zmęczenia wcisnąłem klawisz 'z' w polu Location, a
> potem nacisnąłem ENTER. Netszkapa dodała www. i .com ... i co się okazało?

> Że zajęte są wszystkie www.[aaaaaa...zzzzzz].com :-)

Dokladnie. I nikt mi nie powie, ze rejestowanie domen a.com, b.com etc
to przypadek, ani, ze rejestracja eu.pl to pomylka przy rejestrowaniu.

Zaloze sie, ze dziwnym zbiegiem okolicznosci EU to jakis ladny skrot:
CO - centrum oprogramowania
EU - edukacja ustawiczna
OR - organizacja ratunkowa (polskiego dnsu)

i oczywiscie ich zbieznosc z COM, EDU i ORG jest czysto przypadkowa,
podobnie jak przypadkiem jest, ze zarejestrowala je ta sama firma
i wszystkie dziwnym zbiegiem okolicznosci sa aliasami na te sama domene.

No, w kazdym razie intencje Artura podpisujacego sie 'malpka zoo' sa jasne.

--w