Re: Konkrety: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 13:09:53 MET DST

: Dokţadnie tak. W domenie zamosc.pl powinno być:
: www IN NS sol.co.pl.
: www IN NS sol.co.to. ; na wypadek rejestracji przez CO w domenie .to :->
: www IN MX 0 server.um.zamosc.pl. ; czy jakos tak
: www IN CNAME server.um.zamosc.pl. ; jw.
Super :)))
Kilka dalszych uwag. NASK w jedynie slusznej walce o dobro spoleczne
przekazal domene miastu, zeby byla domena publiczna.
Proby skontaktowania sie z administratorami domeny publicznej:

1. Adres pocztowy w SOA:
   Listy wracaja natychmiast z informacja o bledzie, odpowiedzi nie widac.
2. Telefon do kontaktu administracyjnego (nie pamietam skad go mam, ale
   publicznie nie zostal udostepniony):
   Pan z Urzedu Miasta, ktory jest kontaktem administracyjnym, niewatpliwie
   bardzo mily czlowiek, twierdzi, ze niestety nic nie wie, ale sprobuje
   skontaktowac sie z kontaktem technicznym.
3. Kontakt techniczny ((nie pamietam skad go mam, ale
   publicznie nie zostal udostepniony):
   Bardzo mily Pan odbiera telefon i mowi, ze jest tylko sprzedawca w sklepie
   z czesciami komputerowymi, a Pana ktorego szukam nie ma i nie wiadomo kiedy
   bedzie. Nie ma tez nikogo innego orientujacego sie w tej sprawie.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. komos ;)