Re: Konkrety: Niekompetencja NASK

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 12:12:56 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote:
> Nie wiem o czym. Nie rozumiem tego akapitu. Ale chyba nie wątpisz w
> istnienie hostów o nazwie takiej samej jak domena? Np.
> cdnow.com NS NS1.cdnow.com
> cdnow.com NS NS2.cdnow.com
> cdnow.com A 209.83.166.2

Nie, nie wątpię.

Faktycznie należy podpowiedzieć hostmasterowi zamosc.pl, zeby
wpisal 'www IN NS', ale żeby też wpisał 'www IN A swoj.komputer'.
A może jeszcze 'www IN MX'? ;-> Wtedy CO będzie mogło robić, to
co chciało, czyli rejestrować komputery i domeny w domenie
www.zamosc.pl, a samo www.zamosc.pl będzie wskazywało na to,
co hostmaster zamosc.pl wymyśli.

Jest to inny, co prawda, wpis niż Twój przykład, bo cdnow.com
to jest '. IN A' w cdnow.com, ale to już nie będzie nasz problem.

Piotr
PS. Cc: postmaster_at_zamosc.pl